موارد ممنوع برای شرکت در کنکور ارشد


جهت مشاوره در زمینه موارد ممنوع برای شرکت در کنکور ارشد

موارد ممنوعیت شرکت در کنکور ارشد

tik داوطلبان برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ دارای یک سری موارد ممنوع برای شرکت در کنکور ارشد هستند. در صورتی که این موارد برای داوطلبان در کنکور کارشناسی ارشد هنگام ثبت نام وجود داشته باشد، امکان ثبت نام برایشان نیست. گران نباشید، با روش های رفع ممنوعیت ارشد 1401 مانند ارسال درخواست به سازمان سنجش ممکن است امکان ثبت نام در کنکور ارشد ثبت نام را داشته باشید.

 

 

tik یکی از پرچالش ترین کنکورهای کشور، کنکور کارشناسی ارشد است. داوطلبانی که قصدبر ثبت نام در کنکور ارشد را نیز دارند،بایستی از موارد ممنوعیت شرکت در کنکور ارشد آگاهی های لازم را داشته باشند تا در صورتی که دارای هیچ یک از موارد ممنوعیت شرکت در کنکور ارشد ۱۴۰۱ نباشند، بتوانند در آزمون کارشناسی ارشد ثبت نام  و شرکت نمایند.

tik این موارد ممنوعیت شرکت در کنکور ارشد، در دفترچه ثبت نام کنکور ارشد ذکر شده است اما برخی از آن ها شاید به نحوی ذکر شده باشد که ممکن است برای شما گنگ باشد. 

در صورت داشتن سوال در ارتباط با موارد ممنوعیت برای شرکت در کنکور ارشد در دفترچه ارشد میتوانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

موارد ممنوعیت شرکت در کنکور ارشد ۱۴۰۱

 داوطلبانی که قصد ثبت نام کنکور ارشد را دارند، این دسته از داوطلبان بایستی از موارد ممنوعیت شرکت در کنکور کارشناسی ارشد 1401آگاهی های لازم را داشته باشند. این افراد، در صورتی که این موانع شاملشان نمی‌شود این امکان را دارند که مراحل ثبت نام  را در سایت سازمان سنجش انجام دهند. این ممنوعیت عبارتند از:

موارد ممنوع در کنکور ارشد ۱۴۰۱

tik 3مشمولانی که قصد ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد را دارند، نباید دارای منعی برای ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد داشته باشند. این دسته از دانشجویان بایستی حداکثر تا 1 سال پس از فارغ التحصیلی از مقطع کارشناسی و یا انصراف از مقطع کارشناسی ارشد و دکتری فرصت دارند وضعیت نظام وظیفه خودشان را مشخص کنند.

به این مطلب امتیاز بدهید.
جهت مشاوره در زمینه موارد ممنوع برای شرکت در کنکور ارشد ؛
از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.
9099071613 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1521
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینستاگرام صدای مشاور تلگرام صدای مشاور