شرایط تحصیل دختران متاهل در مدارس | شرایط تحصیل دختران ازدواج کرده


جهت مشاوره در زمینه شرایط تحصیل دختران متاهل در مدارس | شرایط تحصیل دختران ازدواج کرده

تحصیل دختران متاهل

تحصیل دختران متاهل

طبق صحبت های شده، دانش آموزان دختر متاهل در صورت تغییر ندادن ظاهر و عدم صحبت درباره مسائل خانوادگی با دانش‌آموزان دیگر، این امکان را دارند تا بتوانند در مدارس روزانه به تحصیل بپردازند.

سرپرست معاونت آموزش و پرورش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در ارتباط با شرایط تحصیل دختران متاهل بیان کرد: دانش‌آموزان متأهل از مدرسه اخراج نمی‌شوند و امکان تحصیل آنها به چند روش فراهم است که در ادامه این مقاله این شرایط را برای شما عزیزان توضیح داده ایم.

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

عبدالرسول عمادی سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در اتباط با «اخراج دختران متاهل از مدرسه» بیان کرد: در چند روش موجو برای تحصیل دختران متاهل در مدارس، در روش اول موجود،  دانش‌آموز دختر متأهل در صورت تغییر ندادن  ظاهر و عدم صحبت درباره مسائل خانوادگی با دانش‌آموزان دیگر، این امکان را نیز دارند که همانند سال های گذشته در مدارس روزانه به تحصیل بپردازند و در غیر این صورت، دنش آموز مذکور بایستی در مدارس بزرگسالان ادامه تحصیل دهد. این امکان هم وجود دارد که در همان مدرسه روزانه ثبت‌نام کند اما فقط در امتحانات شرکت نمایند و یا از امکانات تحصیل از راه دور استفاده نمایند.

 

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

نتیجه گیری و گرفتن تصمیم آخر بر عهده  شورای مدرسه است اما در هر حال دانش‌آموز متأهل اخراج نمی‌شود و از تحصیل محروم نخواهد شد.

ادامه تحصیل در مدارس بزرگسالان

ادامه تحصیل در مدارس بزرگسالان

 فیروزی که دریکی از مدارس تهران معلم ادبیات است، ادر ارتباط با اخراج دختران متاهل اضهار نظر کرد که خراج دانش‌آموز متأهل از مدرسه کار درستی است و می‌گوید: «به‌هرحال ما موظف هستیم محیط مدرسه را سالم نگه‌داریم. قرار گرفتن یک دانش‌آموز متأهل در کنار دختران مجرد مفسده دارد و در مدرسه ما اگر از تأهل یک دانش‌آموز خبردار بشویم محترمانه از ورود او به مدرسه جلوگیری می‌کنیم.

2.4/5 - (8 امتیاز)
جهت مشاوره در زمینه شرایط تحصیل دختران متاهل در مدارس | شرایط تحصیل دختران ازدواج کرده ؛
از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.
9099071613 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1525
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینستاگرام صدای مشاور تلگرام صدای مشاور