سامانه سما لایو samalive.ir | ورود به سامانه سما لایو دانشگاه علمی کاربردی


جهت مشاوره در زمینه سامانه سما لایو samalive.ir | ورود به سامانه سما لایو دانشگاه علمی کاربردی

سامانه سما لایو samalive.ir، این سامانه که یک سامانه آموزشی است با هدف برگزاری کلاس‌های آنلاین و آفلاین غیرحضوری دانشگاه های علمی کاربردی برای داوطلبین این دانشگاه راه اندازی شده است. در سامانه سما لایو امکانات متعددی وجود دارد که از جمله میتوان به برگزاری کلاس های آنلاین و برگزاری امتحانات میان ترم و پایان ترم در دانشگاه علمی کاربردی اشاره نمود.

همان طور که میدانید با شیوع گسترده ویروس کرونا و تعطیلی مدارس و دانشگاه ها، سامانه های متعددی راه اندازی شد که در این زمان، دانشگاه علمی کاربردی اقدام به راه اندازی سامانه سما لایو نمود.

دانشجویان و اساتید با عضویت در این سامانه میتوانند در کلاس های آفلاین و غیر حضوری شرکت نمایند و همچنین فایل های آموزشی آفلاین را در این سامانه بارگزاری نمایند.

همان طور که در موارد فوق اشاره کردیم، تمامی امتحانات میان ترم و پایان ترم در این سامانه صورت میگرد. تمامی دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه های علمی کاربردی امکان استفاده از این سامانه را دارند.

دانشجویان علمی کاربردی جهت عضویت در این سامانه، بایستی به سایت samalive.ir و samademo.ir مراجعه نمایند تا بتوانند در کلاس های آنلاین و در امتحانات پایان ترم خود شرکت نمایند.

از این رو جهت سهولت دسترسی شما به سامانهsamalive.ir، نحوه و لینک ورود به سامانه سمالایو به آدرس samalive.ir را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.


نحوه ورود به سامانه سما لایو samalive.ir

هدف از طراحی سامانه سمالایو، ارائه آموزش های یکپارچه و با کیفیت تمامی دانشجویان در تمامی نقاط متختلف دانشگاه های علمی کاربردی است.

اولین قدم جهت ورود و عضویت در سایت سمالایو، ورود به این سامانه به نشانی و آدرس اینترنتی samalive.ir است که در مراحل ورود به سامانه سمالایو را به طور کامل توضیح داده ایم.

نحوه ورود به سامانه سما لایو samalive.ir
در ابتدا به سایت عبارت ” samalive.ir و یا samademo.ir ” در مرورگر خود وارد نمایید.
در این صفحه،  گزینه تحت عنوان  ” سما لایو ” را به شما نمایش میدهد که برروی این عبارت کلیک نمایید.
در این محله، شما وارد  سایت سما لایو شده اید که بایستی گزینه  ثبت نام / ورود را انتخاب نمایید.
در مرحله آخر، نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نمایید.

نحوه عضویت در سامانه سما لایو samalive.ir

جهت ورود به سامانه سما لایو دانشگاه علمی کاربردی، در ابتدا بایستی نام کاربری و رمز عبور خود را به همراه داشته باشید زیرا در غیر این صورت ورود شما به این سامانه امکان پذیر نمیباشد. در ادامه  نحوه عضویت در سامانه سما لایو samalive.ir رابه طور کامل شرح داده ایم. 

تمامی دانشجویان علمی کاربردی اعم از دانشجویان قدیمی و جدید الورود به این نکته توجه داشته باشید نام کاربری و رمز عبور شما در سمالایو همان نام کاربری و رمز سامانه هم آوا است. همچنین این امکان را دارید تا نام کاربری و رمز عبور خود را از دانشگاه دریافت نمایید.

در ابتدا، وارد سایت سمالایو به نشانی اینترنتی samalive.ir شوید.

پس از ورود،  گزینه ثبت نام / ورود را انتخاب نمایید.

در صورتی که اولین بار است وارد این سامانه میشوید  گزینه ” همین الان ثبت نام کنید ” را انتخاب نمایید و اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید.

سپس به صفحه قبلی برگردید و با وارد نمودن نام کاربری و رمز وارد سامانه شوید.

دانلود برنامه سمالایو


عده ای از دانشجویان هستند که به دلایل متعددی همانند عدم دسترسی به کامپویتر و یا سیستم مناسب برای ورود به سایت سمالایو، به دنبال دانلود برنامه موبایلی این سامانه هستند تا به صورت آنلاین و یا آفلاین وارد سامانه سمالایو شوید و در کلاس های خود حضور پیدا نمایید.

لازم به ذکر است برای این دسته از داوطلبان که به دنبال دانلود این برنامه هستند باید بگوییم که برنامه موبایل سمالایو برای هیچ نسخه ای وجود ندارد و تنها راه ورود به این سامانه، ورود به سایت samalive.ir از طریق گوشی موبایل، تبلت و یا کامپیوتر و لپ تاپ است.

هنوز برنامه ای تحت عنوان برنامه سمالایو وجود ندارد اما به محض اینکه نسخه موبایلی برنامه سمالایو انتشار یابد این سامانه به روز رسانی میشود و همچنین لینک دانلود برنامه سمالایو در این مقاله قرار میگیرد.


سامانه سما لایو به چه منظور استفاده می شود ؟

کاربران این سامانه همان طور که در این مقاله اشاره کردیم،  میتوانند به صورت آفلاین و غیر حضوری در کلاس های آنلاین خود شرکت نمایند.

آموزش مجازی دانشگاه علمی کاربردی از طریق کدام سامانه انجام می شود ؟

دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی جهت شرکت در کلاس های آنلاین خود بایستی از طریق سامانه سما لایو اقدام نمایند که در این مقاله نحوه ورود به این سامانه را به طور کامل توضیح داده ایم.

جهت ورود به سامانه سما لایو به چه اطلاعاتی نیاز است؟

دانشجویان جهت ورود به این سامانه بایستی اطلاعاتی از قبیل نام کاربری و رمز عبور را همراه خود داشته باشند که نحوه دریافت این اطلاعات را در این مقاله شرح داده ایم.

به این مطلب امتیاز بدهید.
جهت مشاوره در زمینه سامانه سما لایو samalive.ir | ورود به سامانه سما لایو دانشگاه علمی کاربردی ؛
از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.
9099071613 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1524
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینستاگرام صدای مشاور تلگرام صدای مشاور