سامانه ثبت نام و اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی inbr.ir


جهت مشاوره در زمینه سامانه ثبت نام و اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی inbr.ir

سامانه ثبت نام و اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی inbr.ir، همان طور که میدانید ثبت نام آزمون نظام مهندسی در  7 رشته برای داوطلبان صورت میگیرد که داوطلبان این آزمون میتوانند جهت ثبت نام خود به صورت اینترنتی به سایت معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی به نشانی inbr مراجعه نمایند و در این سامانه مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

همچنین تمامی داوطلبان پس از شرکت در این آزمون و مشاهده اعلام نتایج خود در آزمون نظام مهندسی،  این امکان را دارند به سایت مذکور مراجعه نمایند و نتیجه عملکرد خود را در این سامانه مشاهده نمایند.

هرساله، سازمان نظام مهندسی در دو نوبت اقدام به  به برگزاری این آزمون در جهت اعطای پروانه اشتغال به کار پایه 3 می نماید و از بین پذیرفته شدگان اقدام به جذب نیروهای حرفه ای میکند.

این آزمون، در راستای هدف ورد علاقه مندان به حرفه مهندسان، در رشته هایی اعم از معماری ، عمران ، تاسیسات مکانیکی ، تاسیسات برقی ، شهرسازی ، نقشه برداری و ترافیک با صلاحیت های نظارت ، طراحی ، اجرا و محاسبات طراحی شده است که داوطلبان به صورت اینترنتی و با ورود به سامانه ثبت نام و اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی inbr.ir میتوانند در این آزمون ثبت نام نمایند.

همان طور که در موارد فوق اشاره کردیم اولین قدم جهت ثبت نام در این آزمون مراجعه به سایت معاونت مسکن و ساختمان است و در قدم بعدی بایستی دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون نظام مهندسی 1401 را دانلود نمایید و به مطالعه تمامی موارد ذکر شده در این دفترچه بپردازید و سپس برای تمکیل فرایند ثبت نام خود اقدام نمایید.

لازم به ذکر است که تمامی داوطلبان آزمون نظام مهندسی، علاوه بر ثبت نام و مشاهده اعلام نتایج خود برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون خود بایستی به سامانه inbr.ir مراجعه نمایند.

سایت و لینک اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی 1400 – 1401

داوطلبان جهت مشاهده اعلام نتایج خود بایستی از طریق سامانه معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی به نشانی inbr.ir مراجعه نمایند. پس از اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی نیمسال اول و نیمسال دوم لینک آن در سایت inbr.ir فعال میگردد و داوطلبان میتوانند با مراجعه به این سامانه از نتیجه عملکرد خود در این آزمون آگاه شوند.

طبق اطلاعیه ای که در ارتباط با زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی نیمسال اول سال ۱۴۰۰ متشر شده است، این امکان در اختیار داوطلبان قرار داده شده است تا در بازه زمانی 29 آبان با مراحعه به سایت آزمون نظام مهندسی از نتایج خود نیز اگاه شوند.

سایت و لینک دریافت کارت آزمون نظام مهندسی 1400 – 1401

همان طور که میدانید امروزه برای شرکت در هر آزمون نیازمند دریافت کارت ورود به جلسه هستید که آزمون نظام مهندسی از قانون مستثنی نیست.

همچنین داوطلبان جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی بایستی سایت نظام مهندسی مراجعه نمایند. در این سامانه علاوه بر انتشار کارت ورود به جلسه،  دفترچه ثبت نام این آزمون قرار داده شده است.

مطابق با  اطلاعیه منتشر شده و همچنین مندرجات دفترچه ثبت نام، در سال جاری داوطلبان در خصوص زمان دریافت کارت ورود به جلسه این امکان را دارند در بازه زمانی 26 اردیبهشت به صورت اینترنتی و با ورود به  سامانه inbr ، کارت ورود به جلسه آزمون ورود به حرفه مهندسان خود را در این سامانه دریافت نمایند.


سایت و لینک ثبت نام آزمون نظام مهندسی 1400

هرساله در دو بازه زمانی اردیبهشت ( نیمسال اول ) و اسفند ماه ( نیمسال دوم ) لینک ثبت نام داوطلبان در آزمون نظام مهندسی در سایت inbr.ir فعال میگردد که داوطلبان با ورود به این سامانه، میتواننند برای هریک از اقدامات لازم جهت ثبت نام  همانند دریافت دفترچه ، پرداخت هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی ، تکمیل فرم ثبت نام دریافت آزمون نظام مهندسی بپردازند.

با توجه به اطلاعیه در سامانه مذکرو منتشر شده است، داوطلبان متیوانند در بازه زمانی  17 لغایت 20 خرداد جهت ثبت نام آزمون کارشناسی ماده 27 و آزمون معماران تجربی و کاردان های فنی ساختمان و همچنین در بازه زمانی 17 لغایت 18 خرداد جهت ثبت نام آزمون نظام مهندسی اقدام نمایند.


به این مطلب امتیاز بدهید.
جهت مشاوره در زمینه سامانه ثبت نام و اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی inbr.ir ؛
از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.
9099071613 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1527
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینستاگرام صدای مشاور تلگرام صدای مشاور