زمان نتایج اولیه کنکور هنر 1400


جهت مشاوره در زمینه زمان نتایج اولیه کنکور هنر 1400

زمان نتایج اولیه کنکور هنر 1400



زمان نتایج اولیه کنکور هنر 99

داوطلبان شرکت کننده در کنکور هنر 99 جهت اطلاع از وضعیت کنکور خود همچنین دریافت کارنامه کنکور پیگیر زمان نتایج اولیه کنکور هنر 99 هستند. این گروه از داوطلبان میبایست پس از دریافت کارنامه کنکور اقدام به انتخاب رشته نمایند.

داوطلبان هنر می بایست با توجه به گروه آزمایشی خود ، لیست رشته محل های مورد نظرشان را در سایت انتخاب رشته کنکور 99 وارد نمایند .  .داوطلبان هنر در مرحله انتخاب رشته مجاز به انتخاب 150 کد رشته محل هستند .  که بر اساس علایق خود میتوانند بچینند.

داوطلبان با استفاده از کارنامه دریافت شده و نرم افزار انتخاب رشته سازمان سنجش اقدام به انتخاب رشته کنند



21178 اعلام نتایج اولیه کنکور در هفته اول مهر ماه


معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه پنجاه و هفتمین آزمون سراسری با حضور یک میلیون و ۱۴۶ هزار داوطلب در ۳۳۰۰ حوزه امتحانی برگزار می‌شود، اعلام کرد: نتایج اولیه کنکور در هفته اول مهر ماه اعلام می شود.


زمان نتایج اولیه کنکور هنر 99


زمانی که نتایج اولیه کنکور هنر 1400 منتشر شد واطلبان میتوانند آن را مانند یک کارنامه مشاهده کنند. سپس با استفاده از اطلاعات آزمونی ذکر شده اقدام به انتخاب رشته کنند.



1496450067 کارنامه کنکور سراسری


شما در این کارنامه میتوانید درصد اکتسابی در هر درس ، رتبه در سهمیه هر زیر گروه ، نمره کل و همچنین دوره یا دوره هایی که داوطلب مجاز به انتخاب رشته کنکور سراسری و یا دانشگاه آزاد را مشاهده کنید. همه این اطلاعات برای انتخاب رشته کنکور سراسری لازم هستند .  اما از همه مهمتر رتبه شما در سهمیه است که در انتخاب رشته شما موثر است.


بسیاری از داوطلبان میخواهند از زمان اعلام نتایج اولیه کنکور 1400 مطلع شوند. اما همانطور که میدانید به دلیل شیوع ویروس کرونا ، تاریخ برگزاری کنکور سراسری تغییر کرد از همین رو از زمان اعلام نتایج کنکور 1400 اطلاعات دقیقی در دسترس نداریم. جهت اطلاع میتوانید عضو اینستاگرام کنکور صدای مشاور شوید و یا لینک اعلام نتایج را مطالعه کنید .


unnamed 2 1

اینستاگرام کنکور صدای مشاور 


زمان اعلام نتایج کنکور 99



داوطلبان عزیز برای مشاهده جواب آزمون میبایست در ابتدا به “سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور” به نشانی sanjesh.org مراجعه فرمایید.


نحوه مشاهده نتایج کنکور سراسری


جهت مشاهده نتایج کنکور سراسری 1400 ابتدا میبایست به سایت سنجش مراجعه کنید.

سپس از سمت راست سایت (سراسری) را انتخاب کنید.

پس از آن روی لینک “کارنامه مرحله اول آزمون سراسری 99” کلیک کنند .


پس از آن از یکی از روش های زیر میتوانید نتایج را مشاهده کنید.


روش اول :

در این روش داوطلبان می توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه ای شامل شماره شناسنامه و سال تولد و شماره داوطلبی مندرج روی کارت ورود به جلسه ، نتایج کنکور خود را مشاهده نمایند .

روش دوم :

در این روش داوطلب با وارد کردن اطلاعات ثبت نام خود شامل شماره پرونده و کد رهگیری 16 رقمی موجود در رسید ثبت نام که پس از اتمام مراحل ثبت نام کنکور سراسری 99 از سایت سازمان سنجش دریافت کرده است و شماره شناسنامه می تواند نتایج خود را مشاهده نماید .

روش سوم :

داوطلبان می توانند با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی شماره پرونده و شماره شناسنامه و شماره سریال شناسنامه ، کارنامه کنکور خود را مشاهده کنند .


مشاهده نتایج کنکور 99


به این مطلب امتیاز بدهید.
جهت مشاوره در زمینه زمان نتایج اولیه کنکور هنر 1400 ؛
از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.
9099071613 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1521
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینستاگرام صدای مشاور تلگرام صدای مشاور