زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی 1400 – نحوه مشاهده نتیجه


جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی 1400 – نحوه مشاهده نتیجه

اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی 1400



زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی 1400

نحوه مشاهده نتیجه

زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی 1400 مرداد 1400 تا آخر ابان اعلام خواهد شد.

مدیر کل دفتر مقررات ملی در مصاحبه با برق نیوز:
مانی فر در خصوص تاریخ دقیق اعلام نتایج آزمون‌های نظام‌مهندسی رشته‌های مختلف که مرداد ماه برگزار شده بود گفت: نتیجه نهایی آزمون نظام‌مهندسی مردادماه تا پایان آبان ماه ۱۴۰۰ اعلام خواهد شد و تلاش خواهیم کرد حتی چند روز مانده به پایان آبان ماه نتایج آزمون را به صورت رسمی اعلام نماییم تا داوطلبان بتوانند تکلیف خود را در خصوص این آزمون بدانند.

مدیرکل دفتر مقررات ملی ساختمان در پاسخ به این سوال که کلید آزمون چند روز قبل منتشر شد، اما بلافاصله بعد از مدتی دوباره از روی سایت برداشته شد، بیان داشت: این کلید را ما منتشر نکرده بودیم و ما اگر پاسخنامه و کلید آزمون را منتشر نماییم قطعاً به صورت نهایی بوده و دیگر آنرا حذف نخواهیم کرد.

مانی فر در پاسخ به برق نیوز در خصوص چگونگی دسترسی به کلید و پاسخنامه مورد تایید سازمان، اظهار داشت: همزمان با اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی مردادماه که طی روز‌های آینده منتشر خواهد شد، کلید آزمون نیز منتشر شده تا داوطلبان بتوانند به صورت دقیق از وضعیت خود و درصد‌های آزمون آگاه شوند.
حمید مانی فر در پایان اظهار داشت: ما هر سال دو نوبت آزمون ورود به حرفه مهندسی برگزار می‌کردیم که اگر شرایط کرونا و ستاد ملی کرونا اجازه برگزاری آزمون دیگری تا پایان سال را بدهد آزمون دومی نیز خواهیم داشت، ولی هنوز در این خصوص تصمیم‌گیری نشده و خبر دقیق آنرا متعاقباً اعلام خواهیم کرد.

 نحوه اعتراض به اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی

قابل ذکر است بگوییم که برای  اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی 1400، تصحیح پاسخ برگ های آزمون هر داوطلب به صورت کاملاً ماشینی انجام می گیرد. لذا امکان اشتباه در آن به صفر و یا نزدیک به صفر می رسد اما گاهی در مواردی اندک به دلایلی ممکن است داوطلبان احساس کنند آنچه در کارنامه درج شده با مشخصات و یا نحوه عملکرد آنها در آزمون برابری ندارد. به همین دلیل،  امکان  ثبت اعتراض به صورت الکترونیکی برای داوطلبان وجود دارد.

داوطلبان برای ثبت اعتراض، باید پس از ورود به سامانه مذکور، در فرم مربوطه مشخصات کامل همچون : شماره داوطلبی، شماره شناسنامه، شماره تلفن، آدرس محل سکونت، رشته آزمون داده شده را در هر قسمت وارد نمایند و از طریق پست آن را به آدرس تعیین شده از سوی سازمان نظام مهندسی ارسال کنند.

سایت آزمون نظام مهندسی

Click 1

به این مطلب امتیاز بدهید.
جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی 1400 – نحوه مشاهده نتیجه ؛
از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.
9099071613 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1521
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینستاگرام صدای مشاور تلگرام صدای مشاور