زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی 1400 – 1401 – تاریخ جواب دهی


جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی 1400 – 1401 – تاریخ جواب دهی

زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی 1400 – 1401، هرساله آزمون نظام مهندسی در دو نوبت اسفند و مرداد ماه برای داوطلبان این حرفه در هر یک از رشته های معماران تجربی، کاردانی های فنی ساختمان و فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی و بالاتر رشته های مرتبط برگزار میگردد که داوطلبان پس از شرکت در این آزمون مدتی پس از برگزاری آزمون میتوانند نتیجه عملکرد خود را مشاهده نمایند.

لازم به ذکر است این نکته را ذکر کنیم که نتایج آزمون گروه های مختلف معماران تجربی، کاردانی های فنی ساختمان و فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی و بالاتر رشته های مرتبط هر نوبت در زمان متفاوتی است که اعم از نتایج هر یک از این رشته ها در بازه زمانی جداگانه ای و هماهنگی اعلام میگردد.

شرکت کنندگان این آزمون با ورود به سامانه اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی که این سامانه در سایت معاونت مسکن و ساختمان قرار دارد میتوانند از نتایج عملکرد خود آگاه شوند و در صورت قبولی  جهت اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسان اقدام نمایند.

از ین رو در ادامه ای مقاله به منظور سهولت دسترسی داوطلبان به اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی،  زمان، نحوه و لینک اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی نیمسال اول و دوم 1400 – 1401 را شرح داده ایم.

زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی نیمسال اول 1400

آن دسته از افرادی که در آزمون نظام مهندسی شرکت نموده اند و به دنبال نتیجه پذیرش و یا عدم پذیرش خود هستند، در ابتدا بایستی به سامانه این مرکز به نشانی inbr.ir در زمان اعلام شده از سوی معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی مراجعه نمایند.

سامانه آزمون های نظام مهندسی وظیفه اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی نیمسال اول سال 1400 را نیز بر عهده دارد که در تاریخ  29 آبان ماه سال جاری  نتایج آزمون نظام مهندسی، معماران تجربی، کاردان های فنی و کارشناسان ماده 27 مرداد سال 1400 اعلام گردید.

لازم به ذکر است بگوییم که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی نیمسال اول ۱۴۰۰ این مقاله به روز رسانی میگردد و خدمت شرکت کنندگان اعلام میگردد.

نحوه اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی نیمسال دوم 1400

در ابتدا باید بگوییم، نتایج آزمون نظام مهندسی 1401 به صورت غیر حضوری و اینترنتی و همچنین از  طریق سایت معاونت مسکن و ساختمان در اختیار شرکت کنندگان قرار میگیرد.

داوطلبان جهت مشاهده نتیجه خود بایستی اطلاعاتی از قبیل اطلاعات شناسامه ای خود را به همراه داشته باشند که در ادامه، نحوه دریافت کارنامه آزمون نظام مهندسی را به طور کامل شرح داده ایم.

نحوه اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی نیمسال دوم 

در ابتدا بایستی عبارت ” سایت معاونت مسکن و ساختمان ” و یا آدرس ” inbr.ir ” را در کادر مرورگر خود وارد نمایید.

سپس، گزینه  ” معاونت مسکن و ساختمان ” را انتخاب نمایید.

در این مرحله شما وارد سامانه شده اید و بایستی برروی گزینه ” سامانه آزمون های ورود به حرفه ” کلیک نمایید.

در این قسمت وارد سامانه آزمون ها شده اید که در این قسمت هم گزینه ” نتایج آزمون ورود به حرفه مهندسان 1400” را انتخاب نمایید.

با یکی از روش های تعیین شده وارد سامانه شوید و در این مرحله میتوانید نتیجه نهایی خود را از آزمون مشاهده نمایید.

زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی نیمسال دوم 1400

تمامی داوطلبان آزمون نظام مهندسی به این نکته توجه داشته باشند که این دسته از افراد بایستی مطابق زمانبندی مندرج در کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی در جلسه این آزمون حضور پیدا نمایند.

به طور معمول مدت کوتاهی پس از برگزاری آزمون، نتایج نهایی آزمون نظام مهندسی از سوی سامانه معاونت مسکن و ساختمان وزارت ره و شهرسازی منتشر میگردد.

همان طور که میدانید آزمون نظام مهندسی هرساله در دو نوبت برگزار میگردد که در نیمسال دوم، نتایج نهایی داوطلبان در بازه زمانی اواخر اردیبهشت ماه در اختیار داوطلبان این آزمون قرار گرفته است. همچنین پیش بینی میگردد جواب آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۰ و همچنین نتایج آزمون ورود به حرفه مهندسان 1400 در همین حدود بازه های زمانی صورت بگیرد.

آیا در صورت قبولی پس از اعلام نتایج پروانه اشتغال به کار برای پذیرفته شدگان صادر می شود؟

همان طور که در این مقاله توضیح دادیم، گواهی قبولی یکی از مدارک اخذ پروانه میباشد که در صورتی که  نظام مهندسی مدارک داوطلب  را تایید نماید پروانه اشتغال به کار برای فرد مذکور  صادر میگردد.

آیا نتایج آزمون نظام مهندسی و معماران تجربی به صورت جداگانه اعلام میگردد؟

پاسخ به این سوال خیر است زیرا همان طور که این مقاله را مطالعه نمودید نتایج آزمون معماران تجربی به صورت هماهنگ با نتایج آزمون های نظام مهندسی و کاردان های فنی ساختمان اعلام میگردد.

نتایج آزمون نظام مهندسی در چه تاریخی اعلام میگردد؟

همان طور که در این مقاله ذکر کردیم،  نتایج مدتی پس از برگزاری آزمون اعلام میگردد که به محض مشخص شدن زمان دقیق این مقاله به روز رسانی میشود.

به این مطلب امتیاز بدهید.
جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی 1400 – 1401 – تاریخ جواب دهی ؛
از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.
9099071613 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1521
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینستاگرام صدای مشاور تلگرام صدای مشاور