دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی


جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی،  همان طور که میدانید جهت شرکت در هر آزمونی نیازمند دریافت کارت ورود به جلسه هستید که این آزمون نظام مهندسی از این قانون نیز مستثنی نیست.

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون نظام مهندسی را دارند پس از تکمیل فرایند ثبت نام بایستی چند روز قبل از شروع آزمون با به همراه داشتن اطلاعات لازم به سایت نظام مهندسی، جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی مراجعه نمایند.

هرساله آزمون نظام مهندسی در دو نوبت و همچنین در هر یک از رشته های معماری، عمران، تأسیسات مكانیكی، تأسیسات برقی، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیك اقدام به برگزاری آزمون می نماید که داوطلبان با شرکت در این آزمون این فرصت را دارند تا شانس خود را جهت اشتغال به کار مرتبط با تحصیلات خود بیازمانید.

ان دسته از داوطلبان واجد شرایط که موفق به ثبت نام در این آزمون در بازه زمانی مشخص شده ثبت نام آزمون نظام مهندسی 1401 شده اند،  بایستی جهت دریافت کارت ورود به جلسه برای داوطلبان پیش از  زمان برگزاری آزمون با مراجعه به  سایت نظام مهندسی و همچنین با ثبت اطلاعاتی اعم از اطلاعات شناسنامه ای و ثبت نامی کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی اقدام نمایند.

از این رو در ادامه این مقاله، جهت راحتی شما به منظور دریافت دریافت کارت ورود به جلسه برای داوطلبان زمان، نحوه و لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی 1401 را به طور کامل برای شما داوطلبان شرح داده ایم.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی 1400

همان طور که در موارد فوق اشاره کردیم،  لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی چند روزی پیش از برگزاری آزمون در سامانه  ثبت نام آزمون نظام مهندسی فعال میگردد و این کارت در اختیار داوطلبین این آزمون قرار میگیرد.

هنوز زمان مشخصی جهت زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی 1401 مشخص نشده است، به محض تعیین شدن زمان ان این مقاله به روز رسانی میشود و لینک دانلود این کارت در این مقاله فعال می شود.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی 1400

داوطبانی که در مرحله اول،  موفق به ثبت نام در این آزمون شده اند، این امکان را دارند جهت دریافت کارت ورود به جلسه خود در بازه زمانی مشخص شده وارد سایت نظام مهندسی شوند و اقدامات لازم جهت دریافت کارت ورود به جلسه خود را انجام دهند.

مراحل دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۰
در ابتدا، وارد سایت معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی به نشانی inbr.ir شوید.
 گزینه ” سامانه آزمون ها ورود به حرفه ” را انتخاب نمایید.
در این مرحله،  گزینه ” کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی اسفند 1400 ” را انتخاب نمایید.
در این قسمت، برروی گزینه ورود به سامانه با یکی از 4 روش تعیین شده کلیک نمایید.
در مرحله آخر، کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی 1401 خود را دریافت نمایید.

حوزه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی 1400

برای ان دسته از داوطلبانی که موفق به دریافت کارت ورود به جلسه نظام مهندسی نشده اند و یا افرادی که به هر دلیلی اطلاعات مندرج بر روی کارت شان با اصل اطلاعات مغایرت دارد، مرکز وزارت راه و شهرسازی برای این دسته از افراد  مراکزی را مشخص نموده است تا این افراد با مراجعه حضوری به این مراکز  نواقص کارت خود را بر طرف نمایند.

لازم به ذکر است این نکته را ذکر نماییم که به  حوزه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی به طور معمول یک روز قبل از برگزاری آزمون به رفع نواقص این کارت ها میپردازد. جهت مشاهده لیست آدرس حوزه های رفع نقص این کارت ها در سال های گذشته ببروی لینک زیر کلیک نمایید. هم چنین لازم به ذرک است به محض مشخص شدن این حوزه ها در سال جاری این مقاله به روز رسانی میشود.

برای مشاهده آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی سال 1400کلیک نمایید

به این مطلب امتیاز بدهید.
جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی ؛
از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.
9099071613 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1523
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینستاگرام صدای مشاور تلگرام صدای مشاور