دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1400


جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1400

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی، هدف از برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی، شناسایی نیروی مستعد و کارآمد از بین افراد واجد شرایط ، در سراسر کشور است که داوطلبان مستلزم به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی  نیز هستند که زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه این آموزن را در ادامه این مقاله به طور کامل توضیح داده ایم.

آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی،  این آزمون توسط سازمان سنجش و  زیر نظر سازمان اداری و استخدامی کشور با هدف استخدام نیروهای مستعد و کارآمد در اداره جات دولتی و اجرایی برگزار میگردد.

داوطلبان قبل از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی، بایستی جهت دریافت کد رهگیری و تکمیل فرم ثبت نام آزمون دستگاه های اجرایی اقدام نمایند. در ادامه این مقاله ما برای کسب طالاعات بیشتر و راحتی متقاضیان این آزمون،  زمان ، نحوه و لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور را قرار داده ایم.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1400

همان طور که میدانید، جهت شرکت در هر آزمونی مستلزم به دریافت و همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون مورد نظر هستید که آزمون دستگاه ها اجرایی از این قانون مستثنی نیست. همچنین متقاضیان این آزمون به این نکته توجه داشته باشند که پس از انتشار کارت آزمون علاوه بر مطالعه مندرجات آن ، نسخه چاپی کارت را نیز تهیه کنند و در روز آزمون همراه خود داشته باشند. دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی به چهار روش نیز امکان پذیر است که این 4 روش عبارتند از:

در روش اول، متقاضیان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی  خود بایستی به سایت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی به آدرس sanjesh.org مراجعه نمایند.

پس از ورود به سایت سنجش، گزینه ” استخدامی متمرکز دستگاه اجرایی ” را انتخاب نمایید.

در این مرحله، لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون را انتخاب نمایید. پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده مجاز به پرینت کارت ورود به جلسه خود هستید .

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1400

داوطلبان آزمون استخدامی داستگاه های اجرایی ملزم به دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون هستند  که این کارت به طور معمول  3 تا 5 روز قبل از برگزاری آزمون استخدامی برروی سایت سازمان سنجش قرار میگیرد. متقاضیان آزمون، بایستی در بازه زمانی تعیین شده از سمت سازمان سنجش جهت درایفت کارت ورد به جلسه آزمون نیز اقدام نمایند و همچنین از جزئیات محل و زمان برگزاری آزمون آگاه شوند.

به محض مشخص شدن زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی این مقاله به روز رسانی میشود.

Picture1 min 70

به این مطلب امتیاز بدهید.
جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1400 ؛
از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.
9099071613 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1527
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینستاگرام صدای مشاور تلگرام صدای مشاور