خزانه داری دانشگاه آزاد


جهت مشاوره در زمینه خزانه داری دانشگاه آزاد

خزانه داری دانشگاه ازاد قدمت زیادی ندارد و با جلسات دکتر تهرانچی ریاست دانشگاه ازاد وسایر مسئولین در سال های اخیر تشکیل شده است.در گذشته نظام خزانه داری دانشگاه آزاد وحود نداشت و منابع مالی در در جایی که بدست می آمدند هزینه می شداند،مثلا درآمد دانشجویان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در همان دانشگاه آزاد واحد مربوطه خرج می شد.
در واقع ریاست خزانه داری کسی است که مسئولیت های مهمی را در بخش حسابداری دانشگاه آزاد انجام میدهد یکی از اینها نگه داری حساب های بانکی می باشد. جدیدا سامانه چک نیز ایجاد شده که چک های صادر شده و در تمامی واحد های دانشگاه آزاد در سامانه خزانه داری دانشگاه آزاد ثبت و رهگیری شود میتوان گفت به سمتی خواهیم رفت اکثر موارد مالی تمامی واحد ها دانشگاه کم کم جز سامانه خزانه داری خواهد شد.
جدیدا ریاست خزانه دار دانشگاه آزاد از دکتر حسینی در دوران به دکتر حسین جوادی تغییر یافت. در مورد ریاست این بخش باید گفت به علت اینکه این بخش خیلی حائز اهمیت است همچنین در آینده به سمتی خواهیم رفت بیشتر اطلاعات اقتصادی دانشگاه آزاد در همین بخش خلاصه شده سعی میشود افراد خاص با شرایط بسیار سخت انتخاب شوند.

با توجه به مطالب بالا میتوان فهمید خزانه داری دانشگاه آزاد و هئیت امنای حسابداری دانشگاه از بخش های اهم دانشگاه آزاد اسلامی می باشند چرا که تمام هزینه ها ، چک ها، حسابرسی ها ، درآمد ها، مبلغ های توسعه عمرانی و… دانشگاه در خزانه داری کل بررسی می شود.

به همین دلیل است که دکتر محمد مهدی طهرانچی ریاست دانشگاه آزاد و سایر مدیران داشنگاه آزاد نگاه ویژه ایی به بخش خزانه داری دانشگاه آزاد دارند و صحبت های فروانی در این مورد کرده اند.

سایت خزانه داری دانشگاه آزاد هنور تکمیل نشده و قسمت های فراوانی از این سایت خزانه داری دانشگاه آزاد هنوز تکمیل نشده و طبق پیام گروه تولید محتوا در حال آمده سازی می باشد .

برای ورود به سایت خزانه داری دانشگاه آزاد
اینجا کلیک کنید.

هدف از خزانه داری دانشگاه آزاد چیست؟

میتوان گفت:هدف مدیریت هزینه ها و درآمد ها های دانشگاه آزاد است تا به سمتی پیش روند که یک ثبات و نظم اقتصاد در این بخش دانشگاه بزرگ آزاد ایران شکل بگیرند تا بتوانند به پایش و دخل تصرف مبالغ ورودی و مبالغ خروج خود بپردازند، تا کمک شایانی به پروژه های غیر تحصیلی درآمد زایی دانشگاه آزاد شود

همچنین این امر باعث افزایش شفایت و نظار اقتصادی بر سایر واحد های سازمان می شود که یک امر بسیار ضروری می باشد

5/5 - (1 امتیاز)
جهت مشاوره در زمینه خزانه داری دانشگاه آزاد ؛
از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.
9099071613 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1521
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینستاگرام صدای مشاور تلگرام صدای مشاور