حضور دانش آموزان از 15 شهریور در مدارس اجباری شد


جهت مشاوره در زمینه حضور دانش آموزان از 15 شهریور در مدارس اجباری شد

حضور دانش آموزان از 15 شهریور در مدارس

حضور دانش آموزان از 15 شهریور در مدارس

همانطور که می دانید این روزها صحبت های بسیاری در رابطه با بازگشایی مدارس در ۱۵ شهریور وجود دارد بسیاری از والدین در رابطه با اجباری بودن حضور دانش آموزان در مدارس سوالاتی می پرسند از همین رو ما در این مقاله در رابطه با حضور دانش‌آموزان از ۱۵ شهریور در مدارس توضیحاتی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. جهت کسب اطلاعات تا پایان مقاله با ما همراه باشید.


حضور دانش آموزان از 15 شهریور در مدارس


وزیر آموزش و پرورش : سال تحصیلی از ۱۵ شهریور آغاز می‌شود و اگر امکان رعایت پروتکل‌ بهداشتی نباشد طبق مساحت کلاس دانش‌آموزان روزهای زوج و فرد می‌آیند.


حاجی میرزایی گفت: مدارس زیادی هستند که تداد دانش آموزان کمی در آن تحصیل میکنند از همین رو رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان‌پذیر است، اما مناطقی این امکان وجود ندارد متناسب با مساحت کلاس و مدرسه دانش‌آموزان را تقسیم‌بندی کرده و تعدادی روزهای زوج و تعدادی روزهای فرد به مدرسه می‌آیند و سایر آموزش‌ها مجازی است.


مخالفت آموزش و پرورش با تحصیل در منزل

هنوز کرونا قدرت نمایی می‌کند و تداوم آن همچنان برآورد می‌شود و قرار است سال تحصیلی جدید از شهریور آغاز شود؛ در این راستا یکی از سناریوهای آموزش و پرورش، برگزاری کلاس‌های درس به صورت یک روز در میان است تا دانش‌آموزان کمتری هر روز به مدرسه بروند اما بعضی خانواده‌ها در کل با مدرسه رفتن فرزندشان مخالفند و معتقدند که می‌توانند در منزل به آنها درس بدهند


در این خصوص زهرا مظفر مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «آیا خانواده‌ای می‌تواند اجازه ندهد که فرزندش مدرسه نرود؟»، ادامه داد: «خیر؛ چنین امکانی وجود ندارد»


رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در خصوص این درخواست برخی والدین گفت‌: «این موضوع از نظر ما قابل تأیید نیست؛ آموزش و پرورش یک امر حاکمیتی است و همه خانواده‌ها موظفند که فرزندشان را در مدرسه ثبت‌نام کنند.


اطلاعیه 12 شهریور دریاره تعطیلی مدارس

حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه نشست امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: ان‌شاالله از روز شنبه ۱۵ شهریور را آغاز سال تحصیلی اعلام کردیم و همه مدارس در سراسر کشور فعال هستند.

 وی افزود: اصل ما بر آموزش حضوری است و بر اساس دستورالعمل با رعایت فاصله امکان حضور ‌همه دانش آموزان خواهد بود و همه دانش آموزان باید در سر کلاس‌‌های درس حاضر شوند. در کلاس‌هایی که دانش آموزان زیادی دارد به دو‌گروه زوج و‌فرد تقسیم می‌شوند، بنابراین قاعده اصلی برگزاری حضوری ‌همه مدارس در سراسر کشور است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: سامانه شاد با دستور رییس جمهورکاملا رایگان خواهد بود


4/5 - (1 امتیاز)
جهت مشاوره در زمینه حضور دانش آموزان از 15 شهریور در مدارس اجباری شد ؛
از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.
9099071613 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1524
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینستاگرام صدای مشاور تلگرام صدای مشاور