جدول شهریه دانشگاه روزانه سال 99 – 1400


جهت مشاوره در زمینه جدول شهریه دانشگاه روزانه سال 99 – 1400

جدول شهریه دانشگاه روزانه


جدول شهریه دانشگاه روزانه سال 99 – 1400


ما در این مقاله میخواهیم در رابطه با شهریه در دانشگاه روزانه توضیحاتی را برایتان قرار دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

دانشگاه روزانه دانشگاهی است که مبلغی بابت تدریس از داوطب گرفته نمیشود اما کسب رتبه بالا در این دانشگاه کار دشواری است و نیازمند تلاش بسیار بالا و کسب رتبه مجاز در واحد دانشگاهی است

شهریه در دانشگاه دولتی در مقطع کارشناسی ارشد بابت واحدهای جبرانی سبب شده تا بعضی از دانشجویان سعی کنند که دراین مقطع تحصیل نکنند.

مسئولان دانشگاه تهران ایین نامه داخلی این دانشگاه را استناد می کنند و به دانشجویان می گویند شما موظف  اید شهریه را پرداخت کنید و بعضی از دانشجویان میگویند این موارد در دفترچه نبوده است .اما در نهایت هیأت امنای دانشگاه برای میزان شهریه پرداختی  توسط دانشجو تصمیم می‌گیرند.



جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با دانشگاه روزانه میتوانید با شماره های زیر با مشاورین سامانه صدای مشاور تماس بگیرید :

unnamed 2

تماس از تلفن ثابت بدون کد 9099071613

شماره ویژه استان تهران 9099071613

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد / ساعت 8 صبح تا 12 شب / حتی ایام تعطیل




هزینه خوابگاه و پول غذا بر عهده دانشجو است اما قیمت نسبتا پایینی دارد  البته ميزان هزينه خوابگاه هر ترم با توجه به جمعيت اتاق‌ها متفاوت است.

بر اساس قانون درصد تخفیف برای دانشجویان شاگرد اول بیشتر است 70 درصد  تخفیف هزینه خوابگاه   مختص دانشجویان شاگرد اول   و 50 درصد تخفیف هزینه خوابگاه   مختص دانشجویان رتبه دوم و 30 درصد  تخفیف هزینه خوابگاه   مختص دانشجویان شاگردسوم است.


222222 1دریافت پول از دانشجوی روزانه غیرقانونی است طبق ماده «12» آﯾﯿﻦ‌ﻧﺎﻣﻪ ﺷﻮرای ﻋﺎﻟﯽ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ‌رﯾﺰی آﻣﻮزﺷﯽ وزارت ﻋﻠﻮم در سال 93،دانشجویانی که آموزش رایگان در دانشگاه‌های دولتی شامل انها می شود در صورت اینکه درسی را حذف کنند و نمره قبولی در هر درس را نگیرند برای انتخاب مجدد آن درس در صورتی که سنوات مجاز تحصیلی دانشجو تمام شده باشد هیئت امنای دانشگاه در رابطه با هزینه ها تصمیم می گیرد.



در این میان شرایطی وجود دارد که دانشجویان در دانشگاه ازاد و دولتی به صورت رایگان تحصیل میکنند اما این شرایط مختص دانشجویان معلول است و حتی ۵۰۰ نفر از دانشجویان زیر رتبه هزار کشوری تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند.

در حال حاضر ۲۵۰۰ نفر از دانشجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور در دانشگاه دولتی تحصیل می کنند.


پردیس خودگردان دانشگاه دولتی 


پردیس خودگردان بخشی از دانشگاه دولتی است اما با شهریه کلان.  قبولی در دانشگاه پردیس خودگردان نسبت به دوره روزانه راحتتر می باشد. که در ادامه به ان پرداختیم :

دانشگاه پردیس خودگردان زیر مجموعه دانشگاه روزانه می باشد.

داوطلبان با شرکت در کنکور سراسری و قبولی در این دانشگاه ها مجاز هستند در این دانشگاه  ها شرکت کنند قبولی در این دانشگاه ها نسبت به  دوره روزانه راحت تر است

مدرک این دوره مورد تایید وزارت علوم و تحقیقات است و اعتبار آن همانند مدرک دوره روزانه می باشد  و در مدرکی که به فارغ التحصیلان این دوره اعطا میشودعنوان  ”   پردیس دانشگاهی ” درج می شود

ودر اخر شما داوطلبان برای دانشگاه سعی کنید رتبه لازم را در شهر خود کسب کنید تا بتوانید در شهر خودتان با خیال اسوده تحصیل نمایید.

به این مطلب امتیاز بدهید.
جهت مشاوره در زمینه جدول شهریه دانشگاه روزانه سال 99 – 1400 ؛
از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.
9099071613 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1527
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینستاگرام صدای مشاور تلگرام صدای مشاور