تمدید مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی 1400 – 1401


جهت مشاوره در زمینه تمدید مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی 1400 – 1401

تمدید مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی 1400 – 1401، هرساله آزمون نظام مهندسی در دو نوبت اردیبهشت و اسفند ماه برای داوطلبین برگزار میگردد.

آن دسته از داوطلبانی که در بازه های زمانی تعییین شده موفق به ثبت نام در این آزمون نشده اندو یا از ثبت نام جا مانده اند، معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی زمانی را تحت عنوان تمدید مهلت نام نویسی آزمون نظام مهندسی را تعیین میکند که این دسته از داوطلبان این آزمون میتوانند ثبت نام خود را تکمیل نمایند. همچنین این مهلت مجدد، به مدت چند روز برای داوطلبین تعیین شده است.

لازم به ذکر است این نکته را ذکر نماییم که هرساله آزمون اخذ پروانه ورود به حرفه مهندسان توسط  معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی صورت میگیرد.

داوطلبانی که قصد ثبت نام در آزمون نظام مهندسی را دارند، در صورت واجد شرایط بودن بایستی  در زمان تعیین شده به  سامانه ثبت نام مراجعه نمایند و در این سامانه جهت تکمیل فرم نام نویسی خود اقدام نمایند.

در صورتی که متقاضی موفق به ثبت نام خود در این آزمون نشوند، مجاز به شرکت در این آزمون نیستند. از این رو، مجری این آزمون، فرصتی را در قالب فرصت مجدد ثبت نام آزمون نظام مهندسی را در اختیار داوطلبان قرار میدهد و به طور معمول این فرصت را به چند روزی تمدید می نماید.

با توجه به اهمیت این موضوع،  در ادامه این مقاله جزئیات تمدید مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی اردیبهشت و اسفند را در ادامه این مقاله به طور کامل شرح خواهیم داد.

تمدید مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی اسفند ۱۴۰۰

متقاضیان ثبت نام آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان های فنی و یا معماران تجربی هستند و این افراد  موفق به ثبت نام در آزمون نظام مهندسی اردیبهشت ماه سال جاری نشده اند این امکان را دارند در مهلت تعیین شده جهت شرکت و ثبت نام برای آزمون اسفندماه مجددا اقدام و نام نویسی نمایند.

هنوز اطلاعات کافی و دقیقی در ارتباط با  تمدید مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی اسفند ۱۴۰۰ در دست نداریم، به محض مشخص شدن زمان دقیق آن این مقاله به روز رسانی میشود.

داوطلبان واجد شرایط  ثبت نام در این آزمون بایستی به این نکته توجه داشته باشند که در ابتدا دفترچه ثبت نام آزمون نظام مهندسی را دانلود نمایند و به مطالعه دقیق این دفترچه نیز بپردازند. در مرحله بعدی بایستی به  سایت inbr.ir  مراجعه نمایند و جهت  تکمیل فرم های ثبت نام اقدام نمایند.

مشاوره ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۰

در ابتدا داوطلبان دفترچه ثبت نام این آزمون را دانلود نمایند تا به طور کامل از شرایط لازم برای ثبت نام و مدارک لازم برای ثبت نام در این آزمون  اگاه شوند تا قبل از شروع برگزاری این آزمون از نواقصی مدارک خود آگاه شوند و جهت تکمیل اطلاعات و مدارک خود اقدام نمایند.

داوطلبان آزمون نظام مهندسی سال 1400، به این نکته توجه داشته باشند که ثبت نام خود را به هیچ عنوان  به روز های آخر موکول نکنند زیرا که در روز ها و ساعات آخر ثبت نام، ترافیک وارده به سایت افزایش میابد و ممکن است سایت ثبت نام به مدت طولانی به مشکل برخورد کند و فرد را از ثبت نام در این سامانه وا دارد.

از دیگر موارد مهم  پر تکرار  در این زمینه این است که تعدادی از داوطلبان ممکن است پس از ثبت نام و تکمیل تقاضانامه اینترنتی متوجه برخی اشکالات یا نواقص در اطلاعات خود شوند که در این مواقع میتوانید به باجه های رفع نقص مراجعه نمایید و جهت ویرایش اطلاعات و ثبت نام خود اقدام نمایید.

به این نکته توجه داشته باشید که بروز هر گونه خطا در ثبت اطلاعات محل سکونت خود در هنگام انجام فرآیند ثبت نام آزمون نظام مهندسی، ویرایش این اطلاعات در بازه های زمانی مشخصی برای داوطلبان قابل اجرا است پس در صورت بروز هرگونه خطا و مشکل نگران نباشید این مشکلات قابل رفع میباشند.

همچنین، تغییر مواردی از قبیل اطلاعات فردی، سوابق تحصیلی و حوزه امتحانی برای تمامی داوطلبان آزمون امکان پذیر است. مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون نظام مهندسی به طور معمول، همزمان با آغاز زمان ثبت نام شروع میگردد و با پایان مهلت ثبت نام به پایان میرسد.




به این مطلب امتیاز بدهید.
جهت مشاوره در زمینه تمدید مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی 1400 – 1401 ؛
از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.
9099071613 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1525
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینستاگرام صدای مشاور تلگرام صدای مشاور