تغییر حوزه امتحانی آزمون نظام مهندسی


جهت مشاوره در زمینه تغییر حوزه امتحانی آزمون نظام مهندسی

تغییر حوزه امتحانی آزمون نظام مهندسی، آن دسته از داوطلبانی که در آزمون نظام مهندسی ثبت نام کرده اند و قصد شرکت در این آزمون را دارند اما ثبت اطلاعات آنها مغایرت دارد،  ویرایش این اطلاعات در بازه های زمانی مشخصی برای داوطلبان امکان پذیر است و همچنین قابل به ذکر است که این تغییرات شامل مواردی اعم از تمام اطلاعات شامل اطلاعات فردی، سوابق تحصیلی و حوزه امتحانی می شود.

همان طور که میدانید، آزمون نظام مهندسی هرساله در دو نوبت اسفند ماه و اردیبهشت ماه برای داوطلبین این آزمون برگزار میگردد که متقاضیان جهت ثبت نام و شرکت در این آزمون بایستی از طریق مراجعه به سایت معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی به نشانی inbr.ir اقدام نمایند.

تمامی داوطلبان به این نکته توجه داشته باشند که سوابق تحصیلی و اطلاعات فردی متقاضیان در نتیجه آزمون و پذیرش آنها بسیار موثر است پس در زمان ورود اطلاعات به طور کامل دقت فرمایید و این اطلاعات را به درستی وارد نمایید تا به مشکل خاصی برخورد نکنید.

با توجه به اهمیت این موضوع، در ادامه این مقاله نحوه ویرایش اطلاعات و تغییر حوزه امتحانی آزمون نظام مهندسی را به طور کامل شرح خواهیم داد.

زمان تغییر حوزه امتحانی آزمون نظام مهندسی 1400

همان طور که در مطالب فوق اشاره نمودیم، داوطلبانی که اطلاعات ثبت نامی آنها مغایرت دارد این امکان ویرایش اطلاعات برای آنها وجود دارد. این مغایرت ممکن است در ارتبتط با اطلاعات فردی همانند آدرس، سوابق تحصیلی و یا انتخاب غلط حوزه امتحانی باشد.

داوطلبان با مراجعه به سایت سایت ثبت نام آزمون نظام مهندسی inbr.ir میتوانند جهت ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.

داوطلبانی که قصد بر تغییر حوزه امتحانی دارند، این دسته از افراد برای این اقدام بایستی در زمان تعیین شده جهت ویرایش به سایتinbr.ir مراجعه نمایند. همچنین زمان تغییر حوزه امتحانی آزمون نظام مهندسی 1400 همزمان با ویرایش اطلاعات است.


به این نکته توجه داشته باشید در بازه زمانی ثبت نام آزمون تا برگزاری آزمون، دو الی سه بار امکان ویرایش اطلاعات برای داوطلبان وجود دارد که به این شرح میباشد:

یک بار بعد از ثبت نام و در زمان تمدید ثبت نام و بار دوم در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی امکان ویرایش برای داوطلبین نیز وجود دارد.

با مراجعه به باجه های رفع نقص، این امکان را دارید جهت تغییر حوزه امتحانی خود اقدام نمایید که این اقدام در  در زمان تحویل کارت ورود به جلسه با مراجعه حضوری امکان پذیر است.

همان طور که در سال های گذشته شاهد بودیم، زمانی معین برای ثبت نام آزمون نظام مهندسی وجود داشت که علاوه بر ان زمان جداگانه ای نیز جهت ویرایش حوزه امتحانی تعیین شده بود به همین علت ممکن است تعدادی از افراد جهت تغییر حوزه امتحانی خود در  زمان تحویل کارت ورود به جلسه اقدام نمایند و ممکن است با درخواست آنها موافقت نشود برای جلوگیری از این رویداد، در زمان های اعلام شده از طریق سایت جهت  ویرایش حوزه خود اقدام نمایید.

زمان ویرایش حوزه امتحانی آزمون نظام مهندسی 1400 در زمان ثبت نام

همان طور که میدانید ثبت نام آزمون نظام مهندسی در سال در دو نوبت صورت میگیرد که داوطلبان این آزمون در صورت تغییر حوزه خود میتوانند در زمان ثبت نام مهلت تمدید شده اقدام به ویرایش حوزه امتحانی خود نمایند.

زمان ویرایش حوزه امتحانی آزمون نظام مهندسی در مهلت اختصاصی

در سال های گذشته شاهد بودیم که  زمان مجزایی برای ویرایش حوزه امتحانی آزمون نظام مهندسی برای داوطلبان این آزمون در نظر گرفته شده بود ، پیش بینی میشود که در دوره های بعدی هم نیز پیش از دریافت کارت ورود به جلسه امکان ویرایش حوزه آزمون برای تمامی داوطلبان وجود داشته باشد. چنانچه به دنبال آگاهی از مان و مهلت این فرایند هستید بایستی به سایت معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی به نشانی inbr.ir مراجعه نمایید.

زمان ویرایش حوزه امتحانی در زمان دریافت کارت ورود به جلسه

داوطلبانی که در بازه زمانی  دو ماه پس از ثبت نام، 3 الی 4 روز پیش از زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی کارت ورود به جلسه آزمون خود را دریافت نموده اند، این دسته از افراد این امکان را دارند جهت تغییر حوزه آزمون خود به باجه های رفع نقص مراجعه نمایند و اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.

همچنین به این نکته توجه داشته باشید که هنگام تغییر حوزه خود به انتخاب خود دقت نمایید زیرا حوزه آزمون شما بر اساس استانی که تقاضای صدور پروانه در آن را دارید صورت میگیرد.

همچنین دقت نمایید که حوزه امتحانی خود را بر اساس راحتی امکان حضور در آن محل انتخاب نمایید زیرا در بعضی مواقع محل سکونت داوطلب به عنوان حوزه آزمون نظام مهندسی انتخاب میگردد.

نحوه تغییر حوزه امتحانی آزمون نظام مهندسی 1400

همان طور که پیش از این ذکر کردیم، داوطلبان جهت  تغییر حوزه امتحانی آزمون نظام مهندسی 1400 در ابتدا بایستی به سایت معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی به نشانی اینترنتیinbr.ir وارد شوند و پس از ورود به این سامانه  گزینه “سامانه آزمون ورود به حرفه “مهندسان”  را انتخاب نمایند.

در این مرحله، گزینه  “ثبت نام آزمون ورود به حرفه مهندسان” را انتخاب نمایید و پس از ان از منوی سمت راست بر روی گزینه “ویرایش اطلاعات ثبت نام” کلیک نمایید.

لازم به ذکر است این نکته ار ذکر کنیم که جهت ورود به این سامانه، به  شماره پرونده و رمز عبور نیاز دارید.

پس از طی کردن مراحل ذکر شده، امکان ویرایش تمام اطلاعاتی که در زمان ثبت نام وارد کرده اید برای شما فراهم است.


سوالات متداول:

داوطلبان آزمون نظام مهندسی جهت ویرایش ثبت نام خود به چه اطلاعاتی نیازمند هستند؟

همان طور که در این مقاله به آن اشاره نمودیم،  داوطلبان به اطلاعاتی همچون شماره پرونده و رمز عبور نیازمند هستند تا بتوانند فرم ثبت نامی خود را تکمیل نمایند.

در چه سایتی امکان تغییر حوزه آزمون نظام مهندسی برای داوطلبان این آزمون قرار گرفته است؟

داوطلبانی که قصد تغییر حوزه امتحانی خود را دارند میتوانند وارد سایت معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی به آدرس inbr.ir شوند که مراحل انجام این فرایند را به طور کامل در این مقاله ذکر نموده ایم.

آیا زمانی برای ویرایش ثبت نام آزمون نظام مهندسی برای داوطلبان این آزمون در نظر گرفته خواهد شد؟

از زمان ثبت نام آزمون تا زمان برگزاری آن، دو الی سه بار امکان ویرایش اطلاعات آزمون برای داوطلبانی که قصد ویرایش را دارند وجود دارد که در ارتباط با این موضوع به طور کامل در این مقاله صحبت کرده ایم.


به این مطلب امتیاز بدهید.
جهت مشاوره در زمینه تغییر حوزه امتحانی آزمون نظام مهندسی ؛
از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.
9099071613 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1525
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینستاگرام صدای مشاور تلگرام صدای مشاور