تدریس آنلاین در برنامه شاد


جهت مشاوره در زمینه تدریس آنلاین در برنامه شاد

کلاس آنلاین در برنامه شاد، طبق بیانه ای از سمت سخنگوی اپلیکیشن شاد، یکی از قابلیت های جدیدی که طی مدت زمان کوتاهی که در آینده قرار است به اپلیکیشن شاد اضافه گردد، کلاس های آنلاین است که این قابلیت به معلمان این امکان را میدهد که به راحتی  به صورت تصویری و هم زمان با دانش آموزان ارتباط داشته باشند. 

همچنین از جمله دیگر قابلیت های جدید که به شاد اضافه شده است، عبارتند از: تماس صوتی و تصویری»، «دسترسی به نمونه تدریس‌ها»، «شادبین»، «رمزینه خوان»، «فضای ابری شخصی»، «داشبورد اختصاصی مدیران، معلمان و دانش‌آموزان» و «قابلیت‌های ویژه نابینایان» است.

با اضافه شدن امکان کلاس آنلاین به شاد، معلمان این امکان را خواهند داشت ا به صورت برخط و رایگان با دانش‌آموزان گفت و گو و ارتباط داشته باشند و همچنین در صورتی که دانش آموزان مشکل و یا سوالی داشتند بتوانند همزمان سؤالات خود را با معلم در میان گذاشته و پاسخ آن را دریافت نمایند.

خبر خوب برای تمامی دانش آموزان از دوره های تحصیلی پایه پیش دبستان تا پایه دوازدهم، برای دانش آموزان امکانی فراهم شده است تا مطابق با با نیازهای ویژه و دانش آموزان هنرستانی است که از سوی برترین معلمان کشور، با نظارت وزارت آموزش و پرورش جمع آوری شده است تا در اقصی نقاط کشور در اختیار دانش آموزان قرار گرفته و به برقراری عدالت آموزشی کمک کند استفاده نمایند. 

 

شادبین

شادبین، یک موتور جست و جوی شبکه شاد است که این موتور جست و جو این امکان را به دانش آموزان و والدین میدهد تا در خلق تجربه‌ای متفاوت در جست وجو و وبگردی ویژه دانش‌آموزان، با نمایش نتایج موضوعی فیلتر شده. موتور جستجوی شادبین همچنن از این موتور جست و جو به صورت میانگین روزانه بیش از یک میلیون بار از سوی دانش‌آموزان مورد استفاده قرار میگیرد.

فضای ابری شخصی

فضای ابری شخصی، یک قسمتی ویژه است که در این قسمت کاربران میتوانند پیام هایی که میخواهند در آینده به مطالعه آن بپردازند، میتوانند در این قسمت ذخیره نمایند.

همچنین از دیگر قابلیت های کلاس آنلاین در برنامه شاد که به زودی قرار است اضافه گردد، قسمت داشبورد اختصاصی برای مدیران، معلمان و دانش‌آموزان در برنامه شاد است. در این قسمت، کاربران بعد از ورود به شاد و لمس گزینه «مدرسه من» می‌توانند ضمن احراز هویت به عنوان «معلم»، «مدیر» و یا «دانش‌آموز» این امکان را دارند از داشبورد اختصاصی خود در این اپلیکیشن بهره مند شوند.

به این مطلب امتیاز بدهید.
جهت مشاوره در زمینه تدریس آنلاین در برنامه شاد ؛
از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.
9099071613 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1527
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینستاگرام صدای مشاور تلگرام صدای مشاور