تخفیف شهریه معدل الف دانشگاه آزاد


جهت مشاوره در زمینه تخفیف شهریه معدل الف دانشگاه آزاد

تخفیف شهریه معدل الف دانشگاه آزاد شامل دانشجویانی میشود، که از نظر معدل جزء سه نفر اول آن رشته هستند این نکته نیز حائز اهمیت است که کسانی که معدل بالای 17 در دانشگاه آزاد دارند، که در همه رشته های تحصیلی در همه مقاطع تحصیلی از جمله کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته مجاز از استفاده از تخفیف شهریه دانشگاه آزاد هستند.

باید بیان داشت تحفیف شهریه دانشجویان ممتاز دانشگاه آزاد به نظر رئیس واحد دانشگاهی اعطا میشود.ملاک تصمیم گیری رئیس واحد دانشگاه آزاد این است که دانشجو از نظر اخلاق،رفتار،کردار و رعایت شئونات دانشجویی قابل قبول باشد .

چطور تخقیف شهریه معدل الف شدن دانشگاه آزاد بگیریم

شرایط تخفیف شهریه معدل الف دانشگاه آزاد

  1. دانشجویان دانشگاه آزاد مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد، حداکثر سه نیمسال تحصیلی،دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد حداکثر هفت نیم سال تحصیلی و دکتری تخصصی حداکثر ده نیم سال تحصیلی میتوانند از تخفیف شهریه معدل الف دانشگاه آزاد استفاده کنند. این مقدار از سال ورودی دانشجویان محسابه میشود، و در صورت بیشتر شدن از حداکثر مجاز تعیین شده توسط دانشگاه امکان استفاده از این نوع تحفیف شهریه نمی باشد.
  2. تحفیف شهریه دانشجویان ممتاز دانشگاه آزاد برای ترم تابستانی لحاظ نمی شود، یعنی زمانی که دانشجو در ترم تابستانی جز سه نفر اول رشته خود شد، نمیتواند تحفیف بگیرد.
  3. در صورتی که بر اساس مشکلات دانشگاه و مدیریت رشته مربوطه امکان برداشتن تعداد واحد مشخص شده برای دریافت شهریه نباشد دانشجو ممتاز میتواند بازهم تخفیف شهریه را دریافت کند.
  4. رتبه های اول تا سوم دکترای حرفه ایی برای کسب این تحفیف باید، باید توسط کمیته فنی تحفیف شهریه استان تایید شود، سپس تحفیف شهریه معدل الف به آنها اعطا می گردد.
  5. اگر نمرات بعضی از دروس دیرتر اعلام شود،و منجربه این شود که انتخاب دانشجویان ممتاز نیمسال تحصیلی فرقی ندارد مهر یا بهمن تا قبل از نیمسال جدید انجام نشود، تحفیف شهریه دانشجویان ممتاز دانشگاه آزاد به طلبشون از دانشگاه آزاد اسلامی ایران واریز میشود.
دانشجو در چه مقطع تحصیلی است؟حداقل تعداد واحدهای گرفته شدهشرایط نمرات رشته های پزشکی و فنی مهندسیشرایط نمرات رشته های کشاورزی و علوم پایه شرایط نمرات رشته های انسانی و هنر
کاردانی و کارشناسی (پیوسته،ناپیوسته) حداقل 18 واحددر هیچ درسی نمره کمتر از دوازده نداشته باشد،میانگین نمرات 17در هیچ درسی نمره کمتر از 12 نداشته باشد،میانگین نمرات 18در هیچ درسی نمره کمتر از 12 نداشته باشد،میانگین نمرات 19
کارشناسی ارشدحدااقل 18 واحددر هیچ درسی نمره کمتر از 14 نداشته باشد،میانگین نمرات 16در هیچ درسی نمره کمتر از 14 نداشته باشد،میانگین نمرات 17در هیچ درسی نمره کمتر از 14 نداشته باشد،میانگین نمرات 18
دکترای حرفه ای حداقل 15 واحددر هیچ درس
میانگین نمرات
نمره کمتز از 14
کمتر از 16
نداشته باشد
نداشته باشد

تفاوت بخش نامه جدید تخفیف شهریه دانشجویان ممتاز دانشگاه آزاد نسبت به بخش نامه قدیم

در بخش نامه گذشته شرایط جدول آسان تر بود و در بخش نامه جدید یعنی بخش نامه 1394 به میانگین نمرات یک نمر اضافه شده است، همچنین به حداقل تعداد واحد های اخذ شده برای رشته کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در بخش نامه قدیم 15 واحد بوده که نسب به جدید 3 واحد افزایش یافته، برای کارشناسی ارشد از 8 واحد در بخش نامه قدیم به 18 واحد در آیین نامه جدید رسیده، و در دکترای حرفه ایی هیچ تغییر تعداد واحد نکرده است.

حداقل نمره قبولی در دستورالعمل جدید و قدیم هیچ تغییری نکرده است و یکسان می باشد، در بحث شرایط میتوان گفت شرایط دستورالعمل قدیم کمتر بوده و خلاصه به دو مورد میزان تحفیف شهریه و خیر قرار گیری نمرات امتحان بوده است دانشجویان ممتاز دانشگاه آزاد بوده است.

دانشجویان گرامی میتوانید برای روند گرفتن تحفیف شهریه از مشاورین ما کمک بگیرید تا شما را در تمام مراحل گرفتن شهریه راهنمایی کنند تا دچار مشکلی نشوید کافی است که با شماره تلفن زیر تماس بگیرید

5/5 - (1 امتیاز)
جهت مشاوره در زمینه تخفیف شهریه معدل الف دانشگاه آزاد ؛
از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.
9099071613 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1524
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینستاگرام صدای مشاور تلگرام صدای مشاور